Pages

Thursday, February 16

Koleksi

Laporan Hasil Mahsul Cairo International Book Fair 2012

Dengan segala hormatnya tajuk di atas adalah dirujuk. ;)

Ehem. Pola pembacaan saya nampaknya sedang berubah, ada tajuk yang membabitkan gender ;)

Meneroka kedai buku kanak-kanak. Mencari buku yang sesuai utk adik2. Tapi nyatalah, kanak2 perlu diberi buku dalam bahasa ibunda mereka. Tapi waktu saya kecil Ummi selalu membacakan buku cerita dalam Bahasa Arab kepada saya :)

Yang ini dapat hadiah :) Hanya Allah yang mampu membalasnya :)
Buku-buku ini masih setia berada di atas meja. Rak buku sudah penuh. Sape-sape rasa nak hadiahkan rak buku saya dahulukan ucapan terima kasih :D


(Prinsip beli dulu, baca kemudian. Bookmark kena banyak, selalu tukar-tukar judul ikut mood)

No comments:

Post a Comment

Saya telah menulis, kini giliran kamu. Pandangan dan perkongsian kalian amat saya hargai. ^_^